Socialinė žiniasklaida toliau plečiasi kaip nusistovėjusi rinkodaros technika, o rinkodaros versle padidėjo kūrybinės ir efektyvios su socialinės žiniasklaidos susijusios kampanijos.
Daugelis organizacijų ir leidėjų kūrė ir viešai paskelbė savo mėgstamas kampanijas ir geriausius pasirinkimus. Tai skiriasi masto, požiūrio ir dizaino atžvilgiu. Bet jei pažvelgsite į įvairių geriausiai įvertintų socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijų specifiką, galite pastebėti, kad jie visi turi tuos pačius komponentus.
Tačiau daugeliui įmonių socialinės žiniasklaidos kampanijos sėkmė gali būti sudėtingesnė planuoti, nustatyti ar įgyvendinti.

Jei jūsų įmonė ketina pradėti socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampaniją, įtraukite šiuos keturis elementus, kad pasiektumėte savo tikslus ir padidintumėte poveikį jūsų apatiniam skaičiui.
1. Kruopščiai parengtas planas
Planas turi būti pritaikytas jūsų konkrečioje kampanijoje. Tačiau ji taip pat turėtų integruoti į bendrą socialinės žiniasklaidos strategiją. Tai reiškia, kad jūsų tikslai neturėtų būti prieštaringi, o strategija turi labai išplėsti jūsų esamą prekės ženklą ir socialinį dizainą.
Norėdami sukurti savo strategiją, pirmiausia atlikite tyrimus. Atlikite išsamią savo socialinių stebėtojų analizę savo tinkluose ir tiksliai nurodykite sritis, kad patobulintumėte konkurentus.
Atminkite, kad skirtingos socialinės žiniasklaidos tarnybos tarnauja kitiems tikslams, todėl pasirinkite, kuris iš jų geriausiai atitinka jūsų reikalavimus. Pavyzdžiui, „Instagram“ ir „Facebook“ yra puikios platformos, skirtos nukreipti jaunesnius žmones. Tačiau pamatysite keletą „Gen Xers“ ir „Baby Boomers“ naudodamiesi „Instagram“.
Sužinokite, kur jūsų idealus klientas praleidžia laiką, ir studijuokite naujausias kampanijas jūsų pramonėje, kad nustatytumėte, kuriomis tendencijomis galite pasinaudoti.
Nuspręsdami, kokio tipo kampaniją vykdysite jūsų pasirinktose socialinėse platformose, labai svarbu atitinkamai nustatyti lėšas ir biudžetą. Į savo planą įtraukite, ar jūsų kampanijai reikia mokamos socialinės rinkodaros, ar ketinate naudoti organines strategijas ar priklausantį turinį.
Suraskite savo idealią komandą po to, kai išsiaiškinsite savo idėjas, išsiaiškinote tinkamą biudžetą ir aprašėte socialinės žiniasklaidos strategijos veiklos aprašą. Aiškių vaidmenų priskyrimas padės išvengti sumišimo ir nereikalingų vaidmenų atsiradimo.
Mažiausiai svarbu nustatyti dizaino, pranešimų ir paaukštinimo vaidmenis. Kai jūsų internetinės rinkodaros kampanija reklamuojama keliais kanalais, įsitikinkite, kad pasirinkote tinkamus komandos narius iš kitų už kampaniją atsakingų skyrių.
Paskutinis jūsų žingsnis Socialinės žiniasklaidos rinkodaros NJ Strategija turėtų būti apibrėžti metriką, kurią naudosite nustatant kampanijų efektyvumą ir IG. Norėdami tai padaryti, turėsite nustatyti savo kampanijos tikslus -tai kita sėkmingos kampanijos dalis.
2. Aiškiai apibrėžti tikslai
Prieš pradedant bet kokias rinkodaros pastangas, būtina nustatyti savo tikslus. Nustatant tai, ką norite pasiekti kampanijos pradžioje, lengviau stebėti ir įvertinti jūsų rezultatus.
Jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanija gali turėti kelis tikslus, nes kiekvienas jūsų strategijos elementas pasitarnaus kiekvienam tikslui. Štai keletas bendrų tikslų, į kuriuos daugumai kampanijų daugiausia dėmesio skiriama:
Padidinkite prekės ženklo žinomumą. Tarkime, kad jūsų įmonė yra visiškai nauja (arba vis dar ją reikia pridėti prie socialinės žiniasklaidos) arba bando atskirti jūsų įmonę nuo konkurentų toje pačioje srityje. Tokiu atveju dauguma jūsų rinkodaros kampanijų turėtų būti sukurtos siekiant padidinti jūsų prekės ženklo supratimą. Jei jūsų klientai ir klientai gali nustatyti prekės ženklą, jūsų kampanija turės mažai įtakos.
Dalijimosi komponento įtraukimas į jūsų kampaniją yra puikus būdas padidinti jūsų prekės ženklo matomumą ir internetinę įtaką. Norint įvertinti jūsų prekės ženklo ir etalono svarbios metrikos, pavyzdžiui, bendrą stebėtojų ar mėgstamų pasekėjų skaičių, socialinį poveikį, neribotas prekės ženklo paminėjimų/retweetų skaičius, taip pat „Influencer“ prekės ženklo paminėjimai. Atsisiunčiamos programos arba svetainės įrašai, suaktyvinti per socialinę žiniasklaidą.
* Padidinkite svetainės srautą. Tikriausiai galvojate: kam nereikėtų daugiau lankytojų savo tinklaraštyje ar svetainėje? Tai yra natūralus daugelio rinkodaros kampanijų tikslas, tačiau tai taip pat prisideda prie jūsų socialinės žiniasklaidos buvimo. Kuo daugiau srauto gauna jūsų svetainė, tuo daugiau šansų vartotojai turi bendrinti jūsų svetainę ar turinį socialinėje žiniasklaidoje ir sekti jūsų puslapius jų geriausiose socialinės žiniasklaidos platformose.
Naudokite pasirinktą „Google Analytics“ arba pasirinktą žiniatinklio analizės platformą, kad būtų galima palyginti svarbiausią metriką, pavyzdžiui, bendrą interneto lankytojų skaičių, socialinės žiniasklaidos sugeneruotų apsilankymų skaičių, laiką ir bendrą socialinės žiniasklaidos vartotojų įsitraukimą.
Pagerinti konversijos koeficientą. Jei jūsų įmonė yra gerai žinoma ir jau gauna daugybę interneto vartotojų, jūsų kampanija turėtų sutelkti dėmesį į jūsų programos ar svetainės konvertavimo koeficiento gerinimą. Ką daryti, jei jūsų įmonė peržiūri konversiją kaip pirkimą, prisiregistruoti sąskaitoje ar dar ką nors? Galima suderinti savo rinkodaros strategijos elementus su jūsų svetainės konvertavimo rodikliu.
Pažvelkite į kampanijas, kuriose reikalaujama, kad vartotojai užpildytų programą arba prisiregistruotų, kad gautumėte pateiktą naudą ar naudą. Tačiau įsitikinkite, kad žinote konversijas, kurias turite nustatyti, ar sukuriate reikšmingus, ilgalaikius klientus su savo kampanija. Norėdami nustatyti jūsų socialinės žiniasklaidos kampanijų poveikį konversijoms, stebėkite tokius veiksnius kaip įrašų skaičius jūsų svetainėje, taip pat visiškos konversijos ir padedamos socialinės pertvarkos.
3. Kryžiaus kanalo reklama
Jei nesate didelė įmonė, turinti milijonus gerbėjų, jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodarai greičiausiai reikės pagalbos iš kitų rinkodaros kanalų, kad gautumėte norimus rezultatus. Veiksmingiausios socialinės žiniasklaidos kampanijos yra integruoto rinkodaros plano dalis, kurioje įvairūs kanalai palaiko veiksmus per socialinę žiniasklaidą.
Jūsų socialinės žiniasklaidos kampanijos reklamavimo pranašumai kituose kanaluose yra dvejopi. Žmonės, su kuriais bendraujate per socialinę žiniasklaidą, primena skirtingais komunikacijos kanalais, o tie, kurie dar turi būti tokie įsitraukę į socialinę žiniasklaidą, bus informuojami.
Galite atpažinti žmones, kurie neseko jūsų socialinėje žiniasklaidoje arba mažiau aktyvūs ieškodami, el. Paštu ar internetiniame turinyje ir skelbimuose.
Siekdami skirtingų žmonių skirtingomis datomis keliuose rinkodaros kanaluose, galite padidinti tikimybę, kad jūsų rinkodaros kampanija bus sėkminga. Įsitikinkite, kad esate atsargūs dėl jūsų pranešimų laiko nustatymo ir segmentavimo. Norite išvengti esamų klientų ar erzinančių naujų perpildymo, tuo pačiu metu įdedant per daug dalykų.
Švelnus priminimas ir paminėjimas įvairiuose kontaktiniuose taškuose skirtingoms auditorijos grupėms duos daugiau rezultatų nei socialinės žiniasklaidos kampanija, išskirtinai reklamuojama jūsų mėgstamame socialiniame tinkle.
4. Išsami analizė
Taigi, kaip buvo atlikta jūsų kampanija? Ar jūsų socialinės žiniasklaidos strategija pasirodė veiksminga siekiant tikslų, kuriuos siekėte pasiekti?
Kai analizuojate kampanijos rezultatus, pastebėsite, kad išanalizavote pagrindinius veiksnius, kurie padės pasiekti jūsų tikslus iki laiko. Išmatuoti, kiek nuvažiavote iš savo pradinio pradžios taško, paprasta.
Ar ne tik siekiate savo tikslų, bet ir ar yra „pasroviui“ metrikos, kurias pastebėjote padidėjęs? Per nurodytą laikotarpį peržiūrėkite, ar pastebėjote pasikeitusį sąskaitų, prisijungiamų prie kliento gyvenimo vertės, ar kitos jūsų įmonei būdingų įsitraukimo metrikų, skaičiaus.
Galbūt klientų pelnas, kurį įsigijote per savo internetines kampanijas, yra didesnis nei tie, kuriuos gaunate per savo paieškos rinkodaros kampanijas. (Paprastai taip yra mūsų įmonėje.) Tikėtina, kad klientai dažniau prisijungs arba lengviau naudos įrankius. Yra daugybė būdų, kaip įvertinti jūsų rinkodaros kampanijos investicijų grąžą, atskirtą nuo pardavimų.

Išvada
Geriausios socialinės žiniasklaidos rinkodaros kampanijos turėtų turėti didesnį poveikį nei jūsų sekėjų numeris. Naudojant šiuos keturis elementus kaip pagrindinius jūsų kitos rinkodaros kampanijos principus, jūsų įmonė leis išplėsti savo galimybes socialinėje žiniasklaidoje, suprasti jūsų auditorijos poreikius ir padėti pasiekti ilgalaikius verslo tikslus.