Komunikacija realiuoju laiku tapo šiuolaikinių programų kertiniu akmeniu šiandieniniame sparčiai populiarėjančiame skaitmeniniame pasaulyje. Vartotojai tikisi sklandžių, momentinių atnaujinimų, tiesioginių pokalbių, momentinių pranešimų ar bendradarbiavimo įrankių.
Čia pradedami „WebSockets“. Skirtingai nuo tradicinių HTTP užklausų, „WebSockets“ užmezga nuolatinį, dvikryptį kliento ir serverio ryšį, įgalindami realaus laiko keitimąsi su minimaliu vėlavimu.
„WebSockets“ įgyvendinimas atveria įdomias „Flutter“ kūrėjų galimybes kurti dinamišką ir įtraukiančią vartotojų patirtį.
Šiame tinklaraštyje mes ištirsime, kaip nustatyti ir naudoti „WebSockets“ Pleknių programų kūrimasnuo ryšių užmezgimo iki duomenų srautų tvarkymo ir jūsų programos užtikrinimo, kad jūsų programa išliks reaguojanti ir atnaujinama.
Supratimas apie žiniatinklio rinkinius
Kas yra „WebSockets“?
„WebSockets“ yra komunikacijos protokolas, įgalinantis realiojo laiko, dvikryptį kliento ir serverio ryšį su vienu nuolatiniu ryšiu.
Skirtingai nuo HTTP, kuri yra pagrįsta užklausų ir atsakymų metu ir baigiasi po kiekvienos sąveikos, „WebSockets“ lieka atviros, leidžiančios nuolat keistis duomenimis, nesukuriant ryšio.
„WebSockets“ pranašumai:
- Sumažintas latentinis: Greitesnis duomenų perdavimas, nes ryšys išlieka atviras.
- Nuolatinis ryšys: Nereikia pakartotinai iš naujo prisijungti prie naujų duomenų.
- Efektyvus bendravimas: Tinka realiojo laiko programoms, kuriose keičiamasi dideliais duomenimis.
Naudokite atvejus plazdėdami:
- Realaus laiko pokalbių programos: Momentinis pranešimo pristatymas ir kvitas.
- Akcijų rinkos ar sporto atnaujinimai: Tiesioginiai dinaminių duomenų atnaujinimai.
- Kelių žaidėjų žaidimai: Sinchronizuojant žaidimą tarp žaidėjų realiuoju laiku.
„WebSocket“ nustatymas „Flutter“ programų kūrime
Būtinos sąlygos
Prieš pasinerdami į „WebSocket“ diegimą, įsitikinkite, kad turite:
- Pagrindinis plazdėjimo ir smiginio supratimas.
- Žinios apie „WebSocket“ serverio nustatymą naudojant „Backend“ technologiją, pavyzdžiui, Node.js„Python“ ar bet kuri žiniatinklio rinkinio palaikymo sistema. Šis serveris tvarkys gaunamus ryšius ir apdoros pranešimus.
Pridedant priklausomybes
Mes naudosime „Web_Socket_Channel“ paketą, kad naudotume žiniatinklio rinkinius plazdinime, supaprastindami „WebSocket“ ryšį. Pridėkite paketą prie savo pubspec.yaml failas:
priklausomybės:
Plokščiojimas:
SDK: Plokščiojimas
Web_Socket_Channel: ^2.3.0
Paleiskite „“„Flutter Pub“„Norėdami gauti priklausomybes.
Šis paketas pateikia lengvai naudojamą API, skirtą „WebSocket“ ryšių ir duomenų srautų tvarkymui „Flutter“ programose.
Kliento pusės kodo nustatymas
Norėdami įdiegti „WebSockets“ „Flutter“, turite užmegzti ryšį, siųsti pranešimus ir klausytis atsakymų. Štai pavyzdys:
//main.dart
importuoti „Paketas: web_socket_channel/web_socket_channel.dart“;
tuštuma pagrindinis () {
galutinis kanalas = websocketchannel.connect (
Uuri.parse („WSS: //example.com/socket“)
);
kanalas.stream.listen ((pranešimas) {
spausdinti (Gauta: $ pranešimas“);
});
kanalas.sink.add („Sveiki,„ WebSocket “!“);
}
Kodo paaiškinimas:
Importuokite „WebSocketchannel“ paketą:
- Tai leidžia naudoti „WebSocket“ funkcijas savo programoje.
Užmegzkite ryšį:
- Websocketchannel.connect (Uri.parse (‘wss: //example.com/socket’)): jungiama prie „WebSocket“ serverio nurodytame URI. Pakeiskite ‘wss: //example.com/socket’ savo „WebSocket“ serverio URL.
Klausymasis pranešimų:
- kanalas. Šiame pavyzdyje gautos žinutės yra atspausdintos konsolėje.
Siunčiant pranešimus:
- kanalas.sink.add (‘Sveiki, „WebSocket!“): Siunčia pranešimą „WebSocket“ serveriui.
Duomenų srautų tvarkymas plazdėjimo valdikliuose
Norėdami parodyti „WebSocket“ pranešimus savo programoje, naudokite „Flutter’s“ Srautas valdiklis, kuris klausosi duomenų srautų ir atitinkamai atnaujina vartotojo sąsają.
Srautas(
Srautas: kanalas.stream,
statybininkas: (kontekstas, momentinis vaizdas) {
jei (Snapshot.Hasdata) {{
grįžti Tekstas(Gauta: $ {Snapshot.duomenys}“);
} dar jei (Snapshot.haserror) {{
grįžti Tekstas(‘Klaida: $ {Snapshot.klaida}“);
}
grįžti „CircularProgressIndicator“();
},
);
Kodo paaiškinimas:
Srauto ryšys:
- Srautas: kanalas.Sreitas: Jungiasi Srautas į „WebSocket“ Srautas klausytis gaunamų duomenų.
Duomenų tvarkymas:
- „Snapshot.hasdata“: Patikrinkite, ar yra duomenų. Jei taip, tai rodo pranešimas.
- Snapshot.Haserror: Patikrinkite, ar sraute yra klaida, ir rodomas klaidos pranešimas.
Pakrovimo būsena:
- Pagal numatytuosius nustatymus, „CircularProgressIndicator“ () parodytas tol, kol bus gauti duomenys arba įvyks klaida.
„WebSocket“ ryšių užtikrinimas
„WebSocket“ jungtys, kaip ir bet koks tinklo ryšys, reikia apsaugoti, kad apsaugotumėte duomenis ir užkirstų kelią neteisėtai prieigai. Štai kaip užtikrinti saugų „WebSocket“ diegimą:
Naudojant wss: // saugiems ryšiams
- WSS: // protokolas yra saugus ws: //, panašiai kaip HTTPS, yra HTTP.
- Jis užšifruoja „WebSocket“ ryšį naudojant SSL/TLS, užtikrinant Duomenų vientisumas ir konfidencialumas perdavimo metu.
- Visada naudokite WSS: // gamybos aplinkoje, ypač kai yra neskelbtinų duomenų, tokių kaip vartotojo kredencialai, finansinės operacijos ar asmeninė informacija.
/*
galutinis kanalas = websocketchannel.connect (
Uri.parse(„WSS: //secure-example.com/socket“)
);
*/
Serverio saugos konfigūracijos
Į savo „WebSocket Connection“ užklausos antraštes klientai turi įtraukti autentifikavimo ženklą (pvz., JWT) arba kaip užklausos parametrą.
Tai užtikrina, kad tik įgalioti vartotojai gali užmegzti ryšį.
galutinis kanalas = websocketchannel.connect (Uri.Parse (‘wss: //secure-example.com/socket? Token = yourAuthtoken’);
Konfigūruokite „WebSocket“ serverį naudodami galiojantį SSL/TLS sertifikatą, kad įgalintumėte užšifruotą ryšį.
Įdiekite greitį, ribojantį, kad būtų išvengta paslaugų neigimo (DOS) atakų, kurias sukelia per dideli ryšio užklausos.
Nustatykite tuščiosios eigos ar neaktyvių ryšių skirtumus, kad sumažintumėte serverio apkrovą ir sumažintumėte riziką iš apleistų sesijų.
- Kryžminio kilmės išteklių dalijimasis (CORS):
Apriboti leidžiamą serverio kilmę, kad būtų išvengta neteisėtos prieigos iš nepatikimų šaltinių.
Testavimas ir derinimas
-
Naudojant įrankius testavimui:
- Postmanas: Išbandykite „WebSocket“ ryšius, siųsdami pranešimus į savo serverį ir stebėdami atsakymus. „Postman“ palaiko „WebSocket“ testavimą pagal „naują“ užklausos tipą.
- Naršyklės kūrėjo įrankiai: Naudokite Tinklas Skirtukas Kūrėjo įrankiuose, skirtuose stebėti „WebSocket“ rėmus, pranešimus ir ryšio informaciją Plaudimo programų kūrimo paslaugos.
-
Derinimas su plazdėjimu:
- Naudoti derinimo spausdinimas Norėdami registruoti „WebSocket“ pranešimus ir ryšio įvykius:
kanalas.stream.listen ((pranešimas) {
derinimo spausdinimas (Gauta: $ pranešimas“);
});
kanalas.sink.add („Sveiki,„ WebSocket “!“);
derinimo spausdinimas („Pranešimas išsiųstas: Sveiki,„ WebSocket “!“);
-
Imituokite scenarijus:
- Išbandykite skirtingas sąlygas, tokias kaip ryšio lašai, netinkami pranešimai ir iš naujo sujungimo strategijos, kad būtų užtikrintas tvirtumas.
Efektyvus testavimas ir registravimas leidžia lengviau nustatyti ir išspręsti problemas, pagerinant bendrą jūsų „WebSocket“ diegimo patikimumą.
Išvada
„WebSockets“ vaidina lemiamą vaidmenį kuriant realaus laiko programas, įgalinant greitą, efektyvų ir nuolatinį klientų ir serverių bendravimą.
Nesvarbu, ar kuriate pokalbių programas, tiesioginius sporto atnaujinimus ar kelių žaidėjų žaidimus, „WebSockets“ užtikrina vientisą vartotojo patirtį, turinčią minimalų delsą.
Kaip plazdėjimo kūrėjas, „WebSocket“ diegimo įvaldymas gali atrakinti įdomias dinaminių ir interaktyvių programų funkcijų galimybes.
Lengvai integracijos ir galingų įrankių, įtraukiant žiniatinklio rinkinius į savo „Futter“ programų kūrimo projektus, yra naudingas žingsnis kuriant reaguojančias ir įtraukiančias programas.
Jei jums reikia papildomos pagalbos plėtojant programą, galite susisiekti su mumis (El. Paštas apsaugotas) . Mes suplanuosime nemokamą konsultacijų sesiją, kad ištirtume, kaip „Xavor“ gali padėti tu.