Rinkodaros strategijos verslui augti – verslo technologijų pasaulis


Verslo plėtra paprastai nėra lengva užduotis. Nesvarbu, ar parduodate informaciją, produktus ar paslaugas, rinkai tai tapo sudėtinga, o jūsų verslas greičiausiai susiklostys be veiksmingų strategijų. Štai keletas rinkodaros strategijų, kurios gali padėti paskatinti jūsų verslo augimą.

Sukurkite kelių skyrių darbo eigą

Svarbus dalykas norint plėsti rinkodaros veiklą yra sukurti a programos darbo eiga tarp kitos verslo dalys ir rinkodaros skyrius. Kiekvienos komandos vidinei funkcijai įtakos turi kitų padalinių lūkesčiai dėl projekto užbaigimo. Sukūrus darbo eigą, svarbu naudoti įrankį tolesniems projektams vykdyti, terminams nustatyti ir tolesniems veiksmams atlikti.

Suteikite pirmenybę auditorijai

Kiekviena įmonė turi skirti laiko išsamiai išnagrinėti duomenis ir analizę, interviu su auditorijair būkite atidūs pokalbiams socialinėje žiniasklaidoje, kad nustatytumėte savo tikslinę auditoriją.

Naudokite socialinę žiniasklaidą

Daugelis įmonių dabar augimui visiškai pasikliauja socialine žiniasklaida. Iš pradžių tai gali būti sunku, tačiau įgydami daugiau patirties suprasite, kad rinkodara socialiniuose tinkluose gali būti gana valdoma ir efektyvi.

Gaukite naudos iš bendrų interesų rinkodaros ir bendro prekės ženklo naudojimo

Affinity marketing – tai įmonės ir korporacijos partnerystė, vienijanti asmenis, turinčius panašių interesų. Giminės rinkodaros pavyzdys yra kavinė, kuri parduoda produktus iš netoliese esančios kepyklos. Kita vertus, bendras prekės ženklas yra rinkodaros metodas, kai įvairios įmonės dirba kartu, siekdamos parduoti vieną paslaugą ar produktą. Tai puiki rinkodaros strategija, nes vartotojai nori išleisti daugiau dėl kolektyvinio įvairių prekių ženklų bendradarbiavimo patikimumo. Rinkodaros ryšiai, tokie kaip giminystės rinkodara ir bendras prekės ženklas, suteikia vartotojams pagrindo manyti, kad jūs pritariate jų nuomonei apie pasaulio gerinimą.

Sukurkite savo pirminę rinkodaros metriką

Turite sukurti dvi ar keturias pagrindines metrikas, kurios gali kontroliuoti ir valdyti visas kitas rinkodaros pastangas. Nepuošę šių etalonų, jūs paliekate savo rinkodaros komandą be ko siekti.

Dėmesys turinio kūrimui

Kiekvienas verslas turi turėti komandą, kuri būtų skirta turinio strategijoms kurti. Ši komanda turėtų sutelkti dėmesį į tai, iš kur yra kilęs kiekvienas turinio šaltinis. Tada komanda gali sutelkti dėmesį į darbą su a skaitmeninės rinkodaros agentūra kad būtų pateiktas turinys.

Išanalizuokite kiekvienos kampanijos IG

Įvertinusi kiekvienos kampanijos IG, jūsų įmonė gali nustatyti, kurios kampanijos veikia, o kurios ne. Tada galite teikti pirmenybę toms kampanijoms, kurios veikia, ir investuoti daugiau pinigų į kitas programas, kad užtikrintumėte nuolatinį augimą.

Išbandykite naujus rinkodaros metodus

Puikios rinkodaros pagrindas yra eksperimentavimas. Turite ir toliau matuoti ir išbandyti įvairius metodus, kad sužinotumėte, kuris jūsų verslui tinka geriausiai.

Sukurkite ilgalaikę rinkodaros strategiją

Galite įkalti į akmenį platų 12 mėnesių rinkodaros planą ir savo įmonės ateities tikslus. Plano sudarymas ir ilgalaikių bei trumpalaikių tikslų išsikėlimas paskatins jūsų komandą efektyviau įgyvendinti kiekvieną užduotį.

Nors visi norėtų, kad kiekviena rinkodaros technika duotų greitų ir laukiamų rezultatų, tai ne visada būna. Tinkamai demografinei rinkodarai per atitinkamus rinkodaros kanalus galiausiai pasieksite gerų rezultatų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -