Spalvų schemų poveikis svetainių vartotojų įsitraukimui – verslo technologijų pasaulis


Visi mano, kad svetainės funkcionalumas ir turinys yra svarbiausi jos sėkmės aspektai. Na, abu šie aspektai yra svarbūs, tačiau yra keletas kitų veiksnių, kurie yra svarbesni jūsų svetainės sėkmei.

Tai, kad vartotojui, reikia tik 50 milisekundžių, kad suformuotų nuomonę, suteikia trumpą langą, kad padarytumėte įspūdį potencialiam klientui. Na, koks būtų jūsų požiūris, kad jūsų klientas būtų sužavėtas? Pasak ekspertų Žiniatinklio dizainas NiujorkeSvetainės spalvų schema taip pat išryškėja kaip esminis veiksnys, skatinantis vartotojui sudaryti nuomonę apie konkretų verslą, parodytą svetainėje.

Šiame straipsnyje jūs ištirsite poveikį, kurį sukelia spalvų schemos vartotojo patirčiai, naudodamiesi svetaine.

Spalvų schemos: perkėlimas į svetainės vartotojo patirtį į kitą lygį

Čia yra keletas aspektų, susijusių su spalvų schemomis, kurios perkelia svetainės vartotojo patirtį į kitą lygį:

. Kontrastas ir išdėstymas:

Kontrastas yra dviejų spalvų variacijų matas. Spalvos, esančios priešingoje spalvų rato pusėje, siūlo didžiausią kontrasto lygį. Pridedant tam tikrą kontrastą tarp fono, teksto ir mygtukų, vartotojo akis daro įtaką tyrinėti visą puslapį.

Šios spalvos nukreips jūsų dėmesį į svarbiausius puslapio elementus, jei tinkamai suprojektuotos. Kiti esminiai veiksniai yra tai, ar jūsų spalvų kontrastas pakanka, kad tekstas būtų skaitomas, ir ar CTA traukia jus kaip vartotoją.

Kalbant apie spalvų paletes, kylančios minimalistinės šiuolaikinio interneto dizaino tendencijos naudoja paprastas spalvas, nukreipiančias vartotojo dėmesį į konkrečius puslapio elementus.

. Įsitraukimas ir UI modeliai:

„Color“, ne tik vizualiai maloni, taip pat rodo funkcionalumą – svarbiausią svetainės aspektą. Spalvų įkalčiai parodo, kaip vartotojas sąveikauja su konkrečia patirtimi.

Yra žinoma, kad kai kurios konkrečios spalvos praneša apie perspėjimo indikacijas ir klaidų pranešimus formų laukuose ir skirtingais vaizdiniais elementais. Keletas svarbių pavyzdžių yra mygtukų būsenos, džiūvėsėliai ir kelių žingsnių rodikliai.

. A/B testavimas:

A/B testavimas pašalina spėliones iš dizaino, kad suprastų spalvas, kurios geriausiai tinka jūsų CTA. Remiantis „Moz“ atliktu tyrimu, „Color Psychology“ dirbo savo svetainės naudai, keičiant vieną spalvą.

Pakeitus CTA mygtuko spalvą nuo žalios iki geltonos spalvos, konvertavimo svetainėse padidėjo 187,4%. Tai parodo paprasto spalvų pokyčio įtaką svetainėje.

Tokie maži pokyčiai gali būti pigesni ir rizikingi mažesnėms įmonėms. Turėtumėte atlikti eksperimentus su kontrastingomis spalvomis, akcento spalvomis ir fono deriniais. Tai darydami galėsite rasti geriausią savo svetainei.

Dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti norint vizualiai išskirtinei ir patogiai vartotojo patirčiai

. Vaizdinė hierarchija:

Vaizdinė hierarchija reiškia elementų organizavimo principą taip, kad parodytų jų svarbą. Spalvų schemos yra nepaprastai svarbios nustatant tokią hierarchiją svetainėse.

Naudodamiesi skirtingomis spalvų paletėmis ar atspalviais, dizaineriai galės atkreipti vartotojo dėmesį į konkrečias sritis ir padėti jiems pasiekti esminę informaciją. Pavyzdžiui, ryškiai nudažytas mygtukas „Registracija“ ant prislopinto fono greitai pateks jūsų akį, palyginti su laiku, kai jis bus sumaišytas jo aplinkoje.

Toks tyčinis spalvų naudojimas gali padėti jūsų vartotojams, užtikrinant, kad jie greitai ir lengvai nustatytų pagrindinius elementus.

. Prieinamumas:

Prieinamumas taip pat turi būti laikomas vartotojo patirties prioritetu, o spalvų schemos nėra išimtis. Pavyzdžiui, vartotojams, dirbantiems su regos sutrikimais, spalvų aklumui, kai kurie specifiniai spalvų deriniai gali apsunkinti jiems atskirti ar visiškai pasiekti turinį.

Dizaineriai turėtų atsižvelgti į tokius veiksnius ir pasirinkti spalvų schemas, kurios siūlo pakankamą kontrastą ir yra pastebimi visiems. Su tuo jie galės užtikrinti, kad svetainės būtų įtraukiančios ir suteiktų teigiamą vartotojo patirtį išsamiam auditorijos spektrui.

Turėtumėte atsižvelgti į tai, kad prieinamas dizainas yra naudingas visų tipų vartotojams, o ne tik specialiai suplanuotiems.

. Prekės ženklo identitetas:

Spalvų schemos taip pat yra prekės ženklo identiteto pagrindas svetainėse. Spalva, susijusi su prekės ženklu, gali tapti greitai atpažįstama, kaip ir jo pavadinimas ir logotipas. Tokia tapatybė taip pat yra naudinga kuriant ryšį tarp jūsų klientų ir jūsų prekės ženklo, skatinančio atšaukti ir lojalumą.

Apibendrinant

Spalvų schemos yra neabejotinai svarbiausia interneto dizaino dalis. Kartu su funkcionalumu ir patogumu yra žinoma, kad spalvų schemos yra aspektas, kuris papildo estetinį svetainės koeficientą.

Aukščiau paminėti dalykai taip pat pabrėžia teisingai subalansuotos spalvų schemos ir kaip tai įmanoma. Suprasdami tokius aspektus, galėsite užtikrinti, kad jūsų svetainė skatintų daugiau pardavimų ir konversijų, užtikrindami geriausius rezultatus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -